Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2020 15:47 - УКРОТЕТЕ ДУХА НА РУМЯНА
Автор: sladkotojelanienap Категория: Музика   
Прочетен: 1335 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Първият ми пост в блога ми е орязан жестоко!  Категорията беше прехвълена в -Други от -Музика. Това е вандалщина, няма се страх дори от смъртта, чак пък срам.

 http://sladkotojelanienap.blog.bg/muzika/2012/11/02/quot-moreto-quot-si-trygva.1016369


image

МОРЕТО СИ ТРЪГВА!

image

Морето си тръгва, плача без глас,
морето не чува, във този час
бледа и няма гледам голяма
вълна ме залива и в мен пропива
горест, тъга...Завърни се сега,
море, остани, аз те моля -Прости!
Дай покой на душата ми и тишина,
искам с теб зимен сън, море, да заспя.

https://www.youtube.com/watch?v=J7ee54OLxJE

Румяна - Завърни се, море

 

"Румяна и двете и деца останали сирачета
така нелепо или ...напротив!? Румяна беше ученичка в СМУ Котел,където и аз преподавах народно пеене и облигат пиано...Помня я...малка сладуранка! Но Добринка Биденева продължи да я учи, аз се завърнах в Плевен, за да влезна в болницата веднага и по късно да се омъжа несполучливо. Доста по късно след смъртта на Румяна почина и моята приятелка -нейната учителка по пеене Добринка Б. Но това не бе всичко,точно тогава Полина побесня по Румяна- стените на стаята и бяха само с плакати на Румяна,пееше само нейни песни,тя като че ли пощуря по Румяна и попфолка. Сънуваше Румяна дори,когато я прогониха колежките и от Пайнер. Румяна и казвала да не се предава.Самата Румяна беше голяма заплаха за тогавашните звезди на Пайнер начело с Глория и....А и беше много щастлива с годеника си.Така е то...в България нямаш право да си щастлив, да си кадърен и можещ. Страх ме е да си помисля, но вярвам в отвъдното и не знам как стана така , но имах чувство ,че Полина бе свързана с Румяна дори с червената си коса в началото, когато имаше големи успехи в пеенето. Наложиха и да си боядиса косата черна, казвах и , че е да я скарат с Анелия, дори когато на фото сесията и  дадоха костюм, стол на Анелия, но кой ме чува ! Дали Румяна си отмъсти или другите отмъстиха на Полина заради Румяна...най- вече Глория  и Галена,Емилия и Валя".

image

image



Навярно малцина ще си зададат въпроса дали случайно секирата не спира да поддържа много дълга косата си, като Румяна, въпреки че е ясно, че с къса коса по-добре изглежда. Да, дългата коса, когато е прекалено дълга влачи към Земята, притегля и съкращава земните дни. Укротете духа на Румяна. Смъртта и не бе просто нелепа, някаква си катастрофа.

https://www.youtube.com/watch?v=lsrvX9rAjP8

Полина –Невъзможна любов

https://www.youtube.com/watch?v=hpZ3dpIvmJI

Полина –Тежка Клетва

image

 










Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sladkotojelanienap
Категория: Други
Прочетен: 335570
Постинги: 137
Коментари: 136
Гласове: 3117
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031