Cutting Tool Engineering, V.65, is.10 -13 (октoмври)
Yoders J. Технологичност при конструкция на детайли, с.66, 68-72, ил.3
Принципи при конструиране на детайли с помощта на програмен продукт, отчитащ технологията на механична обработка на детайли за аерокосмическата промишленост.
Fertigung 5 (май)-2013
Изготвяне на самолетни детайли, с.50-52, ил.7
Опитът на фирма Premium Aerotec при използване на лазерно устройство Leica-Absolute-Tracker AT901 от фирма Hexagon Metrology за корекция на работни главини на роботи, използвани при производството на детайли за фюзелажа на самолети от армирани полимерни въглеродни влакна.
Fertigung 7-8 (юли/август)-2013
Обработка на детайли за авиационната промишленост, S52-S53, ил.3
Опитът на фирма Lufthansa Technik AERO Alzey при обработка на детайли от огнеупорна хромникелова стомана за самолети Boeing 747 с използване на дискови фрези М380 и циркулярни дискови фрези М328 от фирма Hartmetall-Werkzeugfabrik Paul Horn.
M+W 06 (август) 2013
Обработка на детайли за самолет, с.46-47, ил.4
Обработка на корпусни детайли и прорези на пръстенови канали в детайли на самолет Boeing 747 с помощта на дискови фрези с многостранни режещи пластини М 380 и фрези със сменяема твърдосплавна дискова режеща главина М 328 от фирма Horn.
MMS v.86 N 2 (юли) 2013
Korn D. Производство на аерокосмични детайли, с.24, 26, ил.3
Swiss Q.P. 2013
Mьcke K. Пробиване на дълбоки отверстия, с.36-38, ил.6
Пробиване на дълбоки отверстия в детайли от екзотични материали за аерокосмическата и медицинска промишлености с изцялотвърдосплавни спирални свредла с диаметър от 0,5 до 10 мм от фирма Sphinx Werkzeuge AG и изцялотвърдосплавни свредла с диаметър от 1 мм с подачване на СОТ по вътрешни канали.
ETMM 6-13 (юнь)
Пластиковые детали самолёта, с.10, ил.1
Свыше 50% деталей самолёта Airbus A350 XWB изготавливаются из композиционных материалов.
W+B 7-8/13
Обработка без вибрации, с.44-45, ил.3.
Финна обработка на профилни лопатки на крилчатки на челни фрези и пробиване на отверстия с твърдосплавни свредла с диаметрър 0,05 мм практически без вибрации, чрез използване на инструментални патрони PG32 и PG10 и система powRgrip от фирма Rego-Fix AG.
W+B 10-13
Hermle W. Обработка на самолетни детайли, c.12, 14-15, ил.5
Съвременна технология на шлайфане на детайли, например лопатки на турбини, шлайф машини със специални стискащи устройства за закрепване на обработваеми детайли от фирмата Haas schleifmaschinen, програмно осигуряване.
Конструкционни материали за авиацията, с.23, ил.1
Леки многослойни композиционни материали, армирани с въглеродни и стъкло влакна.
W+B 12-13
Clerico M. Пробиване на самолетни детайли, с.30-32, ил.3
Пробиване на детайли от слоисти композиционни материали, армирани въглеродни влакна с помощта на специални комбинирани инструменти (степенно свредло-зенкер) с режещи елементи от поликристални диаманти от фирма Walter Deutschland.
Зимно, жълтопаветно
"СКАНДАЛНИТЕ ЗАПИСИ НА БОЙКО БОРИСО...