Постинг
26.10.2019 12:00 -
Интересна форма на...
Интересна форма на протест и в същото време обществен контрол използвали шофьори на камиони, които просто са били измъчвани от корумпирани служители от ГИБДД и авто надзора. Те проведоха антикорупционна кампания „Ние служим честно, за заплата” на Аксайско-Батайския пръстен на магистрала М4 Дон, Ростовска област.
Ростовска област винаги се е отличавал с безпрецедентната арогантност от „ченгетата на трафика“ - там те вземат подкупи от всички минаващи коли, както от автомобили, така и от камиони. Но най-вече, разбира се шофьорите на камионите, които са принудени да дават една или друга сума на инспектора по движението.
Аксайско-Батайское пръстен на магистрала М4 Дон е особено различна в това отношение, където шофьорите на тежкотоварни камиони са били „научени“ да спират сами и да носят N-тата сума пари в кабината на пътните полицаи, в противен случай не могат да шофират през околовръстното.
Членовете на Асоциацията на руските превозвачи (нещо като профсъюз, възникнал през 2015 г. в следствие на от общоруската стачка на шофьорите на камиони) решили да контролират действията на служителите на Държавната инспекция по движението и автомобилния надзор и създали публични постове в такива „специално маркирани“ точки.
Пътните полицаи са недоволни, но изглежда няма от какво да се оплакват - протестиращите не нарушават реда. Вземането на подкупи обаче вече не е твърде успешно - наоколо има много свидетели, които гледат и снимат с камера.
Това, разбира се е либерален протест, не работещ, но не напълно безполезен, защото той учи хората как да контролират действията на властите, което е добре и за онези, които все още не са осъзнали важността и необходимостта от тежка класова борба.
https://www.kavkaz-uzel.eu/articles/341497/
Ростовска област винаги се е отличавал с безпрецедентната арогантност от „ченгетата на трафика“ - там те вземат подкупи от всички минаващи коли, както от автомобили, така и от камиони. Но най-вече, разбира се шофьорите на камионите, които са принудени да дават една или друга сума на инспектора по движението.
Аксайско-Батайское пръстен на магистрала М4 Дон е особено различна в това отношение, където шофьорите на тежкотоварни камиони са били „научени“ да спират сами и да носят N-тата сума пари в кабината на пътните полицаи, в противен случай не могат да шофират през околовръстното.
Членовете на Асоциацията на руските превозвачи (нещо като профсъюз, възникнал през 2015 г. в следствие на от общоруската стачка на шофьорите на камиони) решили да контролират действията на служителите на Държавната инспекция по движението и автомобилния надзор и създали публични постове в такива „специално маркирани“ точки.
Пътните полицаи са недоволни, но изглежда няма от какво да се оплакват - протестиращите не нарушават реда. Вземането на подкупи обаче вече не е твърде успешно - наоколо има много свидетели, които гледат и снимат с камера.
Това, разбира се е либерален протест, не работещ, но не напълно безполезен, защото той учи хората как да контролират действията на властите, което е добре и за онези, които все още не са осъзнали важността и необходимостта от тежка класова борба.
https://www.kavkaz-uzel.eu/articles/341497/
Увеличава се напрежението между САЩ и Ки...
Боян Чуков: Европейския съюз приключи. В...
ХОРАТА ВЪСТАВАТ, А ПРАВИТЕЛСТВАТА ПАДАТ...
Боян Чуков: Европейския съюз приключи. В...
ХОРАТА ВЪСТАВАТ, А ПРАВИТЕЛСТВАТА ПАДАТ...
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 469