Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.06.2018 22:00 - Frenska Люб-офф
Автор: predatorka Категория: Забавление   
Прочетен: 4593 Коментари: 21 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

   
        


   Затварям очи,отварям  устенца,
  и ,леко сгъвам сладки краченца
  нежно и бавно ,само след миг....
  и в  Paris ще отекне .....
  моят копнежен страстен вик..

  






Гласувай:
9



1. predatorkapredatorka - :)))))
22.06.2018 22:05
няма се занимавам с л.баби, обещавам...за сега...
с тъповъртелушки, също...
и малко хубава музика от мен, както винаги..
цитирай
2. predatorkapredatorka - милото емчи, гледам..надрусала се да стърчи на Пва,
22.06.2018 22:10
за да дава пресконференция...от 04 56 , до 23 55
оххх, божее мъкаоо, мъкооо..
а бе, стоножке нагла,
ае, до утре....
/Чудото се пъпкува всеки ден, всеки.., ето Я..

Автор: nebonebo Категория: Лични дневници
Прочетен: 14 Коментари: 1 Гласове: 1


Обичам музиката. И смисленото слово. И красивото във всяко изкуство...
И хората, от чиито души струи истина...Чистите хора...И небето, търсейки в него незримото...
Лека!
цитирай
3. milady - спри да лъжеш, и манипулираш блоКа, лу.жено..
22.06.2018 22:24
казах ти моето мнение за анонимните..луди, ти си такава..
25 ч клечиш тук, и се чудиш..на кого да се лигавиш и подмазваш..
защо не кажеш на тъпо- въскъ, коя си, и защо имаш 1000имена !??
айде, да чуя ?
цитирай
4. predatorkapredatorka - за какво спорихме вчера...айде ела да кажеш тук..
22.06.2018 22:27
не се крий уютно в твоите 999 профила
цитирай
5. predatorkapredatorka - че, Майка Тереза
22.06.2018 22:33
е маша на Ватикана, и е окрала около 3 млрд $
от къде ли не...
а, ти ми разтягаш..плюнки и локуми по цял ден, анонимна пипитутке
това е ИСТИНАТА, но ти обичаш..бля бля бляя...весътъ ,също
как да бъда възпитана, толерантна..
ами нее , нее мога трая лъжа , измама..
..........заложила съм всичко..ва банк..
цитирай
6. troina - Рустаме, мноо си тъпо парче, друга работа нямаш ли..
22.06.2018 22:37
Последни 20 регистрирани посетителя
22:27 - onlooker

друга работа освен Гого нямаш ли,
некоя руска курва??
цитирай
7. predatorkapredatorka - аз искам да казвам Истината..
22.06.2018 23:07
и никога на никого не лижа подметките,
а, ти предпочиташ лъжата и сладките лалосвания..
и да ти ближе подметките..веса, или някоя друга отчаяна самотница..
Нещата са прости...за силните хора, вондерке..
но ти си слаба, подмолна, лукава, а не наивна и добродушна
познавам ти..характера вече...
Знам, че си ужасно сама и нещастна, но бъди поне ..достойна..
Ето, като мен, аз не се крия..защото.. няма защо..
лека нощ, Юлия
цитирай
8. predatorkapredatorka - ти сам се затриваш, виж си..постингите, и..помпите, бе селтак..
22.06.2018 23:08
onlooker написа:

цитирай
9. predatorkapredatorka - :)))
22.06.2018 23:26
Сега да разкажа накратко една..историйка..
любовна разбира се...
с тази песен имам незабравим сантимент
Аз имам... с много песни...спомени….
просто музиката е нещо много... важен елемент в моя живот
ей така бях аз 8 клас ученичка Какво значи това.. към 15-годишна...
отивам на гости при леля тя живееше в едно малко градче/ както и да е
през лятната ваканция накипрена направено с нова рокля точно 20 сантиметра
и обувките подарък от Чехия платформа, и те 20 см... изобщо хипарка отвсякъде
с дълга коса под. раменете.. естествено красива... без боички,и... без сутиен
и там Разбира се ме забива един батко…батко жак, учител по физкултура
кажи речи 29 30 годишен…
аз попадам веднага под неговия неустоим френски чар
очи, устни... дълбок дрезгав глас и този небрежен стил на Серж Гинсбург
Това беше първият ми опит с истински мъж за някаква плътска любов
нищо не се получи, бяхме полупияни, аз девствена
и заспахме прегърнати на тази музика
Е как да я забравя…. такова нещо не се забравя
утре вечер ще ви разкажа нова история
цитирай
10. predatorkapredatorka - оффф....
22.06.2018 23:40
..Босо, знаем, че не обичаш любовта и мъжете, а парите
лягай да спиш киф**
Благодаря на всички мои любими читатели които ми гласуват
Благодаря Ви за доверието
цитирай
11. predatorkapredatorka - Лично Аз предпочитам Чарлс Буковски
22.06.2018 23:58
съжалявам, диктувам легнала
цитирай
12. nalia - О, Буковски - любим ми е:
23.06.2018 06:08
Всички ще умрем някой ден. Какъв цирк! Само това е достатъчно да се обичаме, но не го правим.

цитирай
13. predatorkapredatorka - :)) лельооо..ще умреш без Юлия, знам ..
23.06.2018 07:59
15. rosiela - ШЕЗИТО ТЕ Е ПЕРНАЛО. ХЕМ ГОЛА, ХЕМ САМА СЕ УВЪРТЕЛА В КОМАНТАРИ. САМОТА-А-А-А
00:10


аз спя, а ти..аакааш...
не си ми ГОСТ, и никога няма да бъдеш...
виж сега, отваряй го този Речник на чуждите думи/имаш ли го?
пише се /шИзо..и т.н..
поправих те вече, и пак не го научи..
ама,си тъпа и упорита...сли- а:))
цитирай
14. troina - красивите думи не са истински, Ист.думи..не са красиви, какина малка ..тутке..
23.06.2018 08:47
а, въскътъ седнала на мен!!!
за ..Смелост, да ми разтяга локуми....
тя, самовлюбенатаа дребна мажоретка..на баба си Ю..
тя,калпазаната, която на 30 ,изгонила Съпруга си,
и му заграбила..къщата..
щукнала после да става Влогерка, нали е Мода, и у наше село..
решила и се осмелила..да си..покаже дома,котките, банята,и децата/ невинни..
и,разбира се белите обли кълки, в профил, анфас, и малко..на задна..
пред ..целият този побъркан Свят..
ето такава е Приказката на една смела, съвременна лолитко- пипитутка..
цитирай
15. nalia - Старае се момичето, Юле!
23.06.2018 12:26
Току виж се сдобие с плочки и по гърба си:))
цитирай
16. deleted-4udovi6teto - Въх, въх, въх!
23.06.2018 12:30
Малииии... пак те е налазил онзи Фмирисан Хамборски салам от СимьонУФФФци! :-))))))))
Кажи й, че ако не й стига корегата да си залепи ченето, да викне Простол да й се изпразни в устата.
Чу
цитирай
17. predatorkapredatorka - сбъркано О-во, измамни ценности„Налиа..това е деВолюция..
23.06.2018 12:47
nalia написа:
Току виж се сдобие с плочки и по гърба си:))


Аз, мисля..
ние сме тук за да обменяме мисли, важни събития,емоции,карт.,музика, и др..
но ,НЕ сме тук, за да споделяме Личният си живот..или, бъркам?
ако Веска не го знае, мн. жалко...тя е все пак образован човек..
Синдрома на ексхибиционизма и ФБ маскарада не е за сериозни лИчности..
това е порочен,тежък социален катаклизъм..ефекта го виждаме..
все повече самотни „женки“ които се правят на Супер Менки..
и все повече отчаяни ергени, ее.. как да имаме Прираст..
що за тежки психо- комплекси преследват днеш младеж..
мила мажоретке,аз имам 27г семеен живот, не винаги ми е било..лесно..
напротив...,но,затова съм станала Личност,а ти..една позьорка..
която си бъбри тук с пенсионери/хора без работа/..и то..анонимни..
жено, ти акъл за две пари имаш ли...
забележи.,аз контактувам само с Реални и Стойностни Личности,
които познавам ..
/хайде, баби, това ти е Урока за неделя..
и дано, да са чисти килимите.. да не се надупиш пак..
цитирай
18. predatorkapredatorka - :))))) Чу, леля..отчаяно е влюбена в теб, и ме мрази до кръв..Трагедия, френд..
23.06.2018 12:50
9. 4udovi6teto - Въх, въх, въх!
Малииии...пак те е налазил онзи Фмирисан Хамборски салам от СимьонУФФФци! :-))))
цитирай
19. rosiela - Баби, като постнеш някоя глупост - смях до сълзи.
23.06.2018 16:32
predatorka написа:
9. 4udovi6teto - Въх, въх, въх!
Малииии...пак те е налазил онзи Фмирисан Хамборски салам от СимьонУФФФци! :-))))

цитирай
20. predatorkapredatorka - 19. rosiela - Баби, като постнеш някоя глупост - смях до сълзи.
23.06.2018 18:10
ако искаш ,смей се, защо не..но не бъди чак такъв долен злобар..
боссо и ти си баба,на моите години точно,
но за разлика от мен, си.. тъпа, злобна, скучна и..грозна квадратна табуретка..
виж се ,какво пишеш за Вескътъ, бе мухло злобна..
Веска бачка там, все пак тя има две деца, и САМА ги издържа
/ в Швейцария дават към 3 бона на месец/ гувернантка, тЯ знае езика....
не е като теб,бохча..дето за гъзо си мисли само..
Махай се ,срам ме да те гледам тук..
цитирай
21. planinitenabulgaria - В момента съм в Америка, имам задача от Центъра.
24.06.2018 01:58
Оказва се, че Вие сте много популярна тук, но Ви грози една опастност. За да Ви предпазя Ви съобщавам, че днес проникнах в архивите на Центъра, където почерпих информация за Вас:
Тук в Америка сте популярна заради снимката на ника Ви, от която мъжете пощръкляват от мераци да Ви скочат. Тези мераци се засилват от звученето на постнатото от Вас и резултатът е, че луднали от високия Ви естроген те избощо не помнят какво са прочели от Вас, мислите им са насочени съвсем другаде.
Грози Ви голяма опастност обаче. Ако се окаже, че на снимката не сте Вие, а друга дама, не само, че няма да Ви израдват, а и така ще Ви набият заради измамата, че после с дни няма да се възстановите.
Та - от тук нататък с осторжоно внимание. Ако искате да отървете боя, слрожете актуална снимка.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: predatorka
Категория: Забавление
Прочетен: 1100166
Постинги: 329
Коментари: 3886
Гласове: 1887
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031