Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.04.2020 21:29 - Мъжка гледна точка.
Автор: zdrachna Категория: Хоби   
Прочетен: 1498 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image Здравейте мили читатели, днес е събота и намерих малко свободно време покрай ангажиментите ми, за да напиша поредния си постинг.

Събудих се необичайно рано, за почивен ден 7 и 20 вече бях ококорила очета. Може би, защото съм се наспала вече. Снощи заспах по-късно от 22 часа , защото се загледах в едно предаване по бнт , което почна в 10 , казва се бнт на 60 и гост беше Део, който разказваше ретро моменти от работата му в телевизията майка. Водил е шоуто Джубокс и Рекламна пауза , както и Евровизия заедно с Алекс Сърчаджиева, когато Слави е излезнал с екипа му да каже, че всичко е нагласено и няма да участват. Таааааа да, беше ми интересно и стоях до към 11 и нещо да гледам бнт.

Иначе, запознах се с едно добро момче писателче, което ми препоръча една издателска къща, за издаване на книги. По негови думи излиза около 400 лв,, аз като се свързах да говоря с тях ми обясниха всичко , значи първо казаха , че няма включена редакция , защото очакват от нас сами да си оформяме текстовете. Че мога да изпратя и желаната корица и текстовете , но да са във формат А5 и да са на пидиеф. Първо ще ми пратят една книжка, която ще струва около 6 и 80, за да я одобря и после ще печатат 100, като ако я разпространяват онлайн в сайта им, на 100 бройки ще ми смъкнат 30%, а ако не я разпространяват 20 %. Аз естествено , още в началото си казах , че не искам да печеля от това , искам си го за мен и да го подаря на тези , които смятам, че го заслужават. Така че грубо тези 100 бройки ще ми излязат 440 лв, Казах им добре, и когато съм готова ще им пратя текстовете.

Оказа се, че писателчето е бакалавър по туризъм в СУ, и работи в една агенция за пътувания. Ходил е на най-различни места и има доста добра обща култура почти за всичко. Разказваше ми как иска втората му книга да е с впечатленията му от различни страни. Беше му странно, че не съм ходила почти никъде , и си каза че за първи път среща такъв човек, а пък при мен е точно обратното, все по-често ми се случва да се запознавам с широкоскроени, пътуващи, знаещи английски , имащи приятелКИИИИИ, и с всички тях , аз все повече се комплексирам и чезна като духче , изпод илюзията за единна комуникация.

Ясно ми е, че за такива хора, отворени и гледащи на света с големи отворени очи , е може би малко интересно познанството с момиче като мен, толкова различна от тях, но така и не ми стана ясно, защо ме приемат за поредната гара, на която да пристигнат да посетят из основите на душата и сантимента и да си тръгват качвайки се на другия влак. Винаги ми е било странно защо такива широкоскроени хора, не си хванат момичета като тях, същото толкова отракани и посещаващи на година поне по 2-3 дестинации и имащи впечатление и от море и от планина и знаещи каква е живата бира в Германия и какво е да си на втория етаж в двуетажен автобус в Лондон.

Дали тези хора, осъзнавайки себе си какви са , не искат да имат връзка със себеподобни, защото знаят на какво са способни? Или просто избират дивото пред питомното? Мистерия. Няма кой да има тежката дума за всички , след като не е имал възможността да се запознае с тях и да общува. Но от краткия ми опит с пътуващи и амбициозни хора, научих че в нито един от тях няма капка сериозност. Докато аз съм типа семеен тип, домакиня и чистофайница, те копнеят за нова емоция , нова страст, да се потопят в нова култура и да вникнат в бита на другите народности. Че дори да имам възможността да съм на романтична вечеря с изглед към Айфеловата кула, аз бих избрала да съм на интимна романтична вечеря вкъщи или някое самотно , забутано ресторантче с 2ма посетители. Защото аз не искам да ги виждам тези романтики с обощеното око на цялостта, бих предпочела сама да ги създам, защото тогава ми е най-истинско и докосващо, разбира се ако имам възможността да ги изживея и другите не бих се спряла, но не и с цената на това или нищо.

Още по време на първата ми връзка, когато мислех, че е най-чисто и свято защото не са замесени пари в чувствата ни, той хукваше на някъде. Ще ходим в Истанбул, аз мисля да отида в Юнайтед Кингстън, мисля че лятото ще ходим в Закинтос. И винаги се стремеше преди предстоящото им пътуване да … се скара с мен , или да провокира скандал. Сами знаете понякога колко малко ми трябва, за да се разпаля . Същото така знаете, и че никога не бих продължавала да се заяждам ако човека от среща знае как да успокой нещата или да смени темата, от части след 4 години се беше научил съвсем накрая, когато бях изстинала вече към него , да успява да ме усеща и някак си да предотвратява следващия скандал.

Не им стига това, че някой ги изпраща с романтична изненада, нито това че има кой да ги чака. По-леко им е да се скарат с мен и да хукнат , за да може при възможност за свалка , да си кажат и без това сме скарани ще си вея байрака. И какво си мислите, че правя аз ? Моля се за внимание като най-голямата глупачка, не спирам да питам къде е , какво е видял , какво са им разказали , но нали знаете в такива моменти едва ли имат нужда да пишат по телефона , друго си е да седнат в бирария и да се отдадат на заслужена почивка. И след като съм написала 100 съобщения без отговор , решават да ми пишат че са добре, но от часовата разлика им се спи, нямат обхват или роуминг, за да се чуем. И аз наивницата вярвам и ги чакам , готвя специално посрещане и какво …. При всеки проблем очаквах да духне на някъде, представяте ли си да има дете и като стане нещо , той да си ходи по екскурзиики и да си живее живота , а като му писне да отиде при семейството си.

Надявам се да не се повторят нещата , но уви. Стар сценарии , нови актьори. И всеки пътуващ има къде да се прибере и вечната последна спирка е там и не е мърдала почти никога, до кога ли , до когато й писне. Вярно, че нервите ми са корабни въжета вече, ама стига толкова. Нека поне един да е различен.

И той дето се показа като супер еродиран младеж се оказа супер ограничен.

-         Здравей как си ?

-         Добре съм, да кажем ами ти ?

-         И аз съм добре , готвя стек. Знаеш ли какво е ? А филе Елена от какво месо е ?

-         Ами не знам хаха сигурно от еленско месо.  (очевидно си личеше, че се шегувам с еленското месо, не знаех затова реших, че мога да съм забавна.)

-         ОМГ.

Не че се дразня ами ми е повече от гадно някой събеседник да използва такива англицизми като шит,омг,уот дъ фак. Това освен голяма простотия нищо друго не показва, дори и човек да не знае нещо не е уместно да се използват обидни фразички.

-         Ти умееш ли да готвиш ?

-         Да, много обичам спагети да си правя ?

-         Хаха и казваш, че обичаш Франция , френски спагети ли готвиш ?

Много ясно , че знам че спагетите не са френско ястие и какво общо има едното с другото , че да ги смесва, просто имам чувството, че всячески се опитва да ми се подиграе и един вид да се надсмее на тесногръдия, който не е напускал България. Както и да е видя, че пак не му обърнах внимание и смени темата, предложи ми да ми подари книга с автограф , а пък той да ми даде парите за издаване на моите книжки ако му посветя стих или да му подаря първата книжка с мой автограф и послание. Аз естествено отказах , и от тогава му отговарям студено и само за издателства и поезия.

Но напълно в духа на отричането ми от момчета, за тази година, никакви срещи обещано и подписано и запечатано с печат, се появи той, миличкият ВВ. Винаги съм казвала колко много обичам спонтанните неща, колко много исках от специалният да го чувам , защото обожавах гласа му, но всичко ставаше толкова трудно все едно, чрез клизма. Молех се , мрънках ама все не можеше , не сега , по-късно, като има разговор по скайп с приятелите от чужбина , който винаги са били крачки преди мен и все едно изпросено , без желание , насила.

С ВВ нещата са мега различни, там не се налага да моля или да искам да ми казва неща, които искам да чуя. Знаете, че докато мъжете обичат с очи, ние обичаме повече с уши. И много ни е приятно ей така 1 път в деня поне да ни кажат нещо мило, след тежкия работен ден.

ВВ го прави, без да го искам, без да го карам насила, сеща се за добро утро, за лека нощ , и за добър ден. Всичко е прекрасно , но не е от специалния . Може би сега разбирам какво значи, правилните думи, от не правилния човек. И как за 1 седмица на заяждане, аз си промених очакванията , и вече дори не искам да преминаваме границата на онлайн познати. Защото ако един непознат, без да ме познава се сеща, какво пречи на някой който е споделил ценното ми време и за него е било цялото ми внимание ? Не , не е до сещането , до желанието е. И с него дискутирах въпроса за приятелките. Спете спокойно, не са ме прецакали и този път, така е трябвало да стане, човек изгуби ли желание за нещо и 100 причини да му даваш все тая е. Чата е изтрит и може да се радвате, че аз не съм за него, той не е за мен, и не си подхождаме и не бива да се виждаме.

-         Хей как е най-прекрасното момиче ?

-         Не знам тя как е , но аз бивам , ами ти ?

-         За теб говорех ангелче , добре съм пиша ти с усмивка не виждаш ли?

-         Всъщност не, не мога да я видя.

-         Снимка.

-         Аз имам 2ма приятели , които от както се обвързаха все по-рядко пишат с мен. Може ли ей така да чуя поне мъжката ти гледна точка.

-         Питай , ще се опитам да бъда безпристрастен мъж.

-         Хахах почвам.

1.     Случвало ли ти се е да излизаш с приятелка , която ти се оплаква че не я харесват , и ти да и казваш че има много качества и все някой ще я хареса? И да си пишете по цял ден след като даже сте се и видели?

-         Моите приятелки са много глезени, почти всички се мислят за принцески хаха , но да имал съм и по-обикновена и тя мислеше, че никой не я харесва , обаче като се опитвах да и вдъхна самоувереност тя взе че се влюби в мен. Разбирам те защо се притесняваш, но ако е само да й даде самочувствие няма от какво да се плашиш , обаче това да се виждат и да си пишат след това е странно. Чатовете с приятели са да си уговорим виждане и след като сме се видяли, да се видим пак следващ път , това е , няма някакви романи както при кифлите.

-         Бинго, и за мен е странно след като си излязъл с някой да си пишеш цяла нощ с него после. Все пак не ти е гадже какво толкова ще му говориш. А това за вдъхването на кураж и самоувереност , тц странно ми е за приемане.

-         Нормално е да ти е странно , ако не си го преживяла. Спокойно много неща ще видиш.

-         Добре.

Въпрос 2.

Какво мислиш за приятелки, които признават, че те харесват от години, а ти продължаваш да им пишеш ?

-         Първо за да ме харесват , не са в категория приятелки хаха , второ аз харесвам ли ги ? Или не са ми ясни чувствата още.

Виж за жените е странно , но за нас не чак толкова. Има момичета, които ни разбират , и ни е приятно да говорим или пишем с тях ама без да се влюбваме и т.н , поне така е в началото, после естествено може да се влюбим в тях .

Ти в момента си вкарваш сама автогола , понеже мислиш , че и той както предишните пак ще се влюби в приятелка и ще спре да ти пише. Не казвам че е изключено, ама поне сама не го прави да е така.

Тъпо са ти набили в главата, че си ревнива. Не баш. Виж това са нормални неща, не е нещо извънземно да ревнуваш от приятелки, нима аз няма да ревнувам от приятел който не познавам . Спокойно , не се панирай. Ако той е мъж ще ти обясни нещата , да са ти ясни ТИ си над другите , ТИ си важната ТИ си специалната ТИ нямаш повод за ревност. Ще ви запознае и ти като ги видиш на живо ще прецениш какви са им отношенията. Ама това става ако човека е стабилен, и не иска да те мъчи сама да се справяш с ревността. Поне аз не бих го направил, първо за да си спестя сцена на ревност, второ и на теб да ти е леко.

Още повече внимавай ,защото той като се вижда или говори с тях , е спокоен и получава приятни емоции , а с теб примерно някаква безпочвена ревност и така без да се усетиш ти ставаш досадната , а те са тези които го разбират и скок подскок в сърцето му.

-         Аа ясно, а толкова ли е гадно да питам къде ходи, какво прави , с коя излиза?

-         Е гадно е ако питаш в тоалетната какво прави, ама иначе не , приятно е даже да имат такъв интерес към теб.

-         Хаха , не съм питала за тоалетната, даже и какво яде не смея да питам, защото уж приятелките искат да ядат него. И това ли е ок ?

-         Моля ? Аз ако кажа , че искам да те близвам , няма да е приятелско , вярвай ми хаха.

-         Е да, ама съм тесногръда нали не ги разбирам тези уж шеги, за да си кажем истината.

-         Не си тесногръда. Прекрасно момиче си, и който не те е оценил , му казвам мерси, защото ще дойде моят ред и ще видиш че всичко ти е наред, само малко да те пошлифовам и ще е идеално.

-         Ако се скараме и ти поискам 3 пъти извинение ще го приемеш ли ?

-         Чакай защо 3 пъти? И първото ще го приемам. Не позволявай да те мачкат. Не е в теб вината.

-         А би ли се заяждал една седмица , с някой който твърдиш че харесваш?

-         Не, Никога! Случвало ми се е 1 ден ама бях много нервен. Бившата ми приятелка , сори знам че е тъпо да говоря за бивши ама като пример ти го давам, обърна масата на която бяхме седнали с приятели , защото тя не е била поканена. И тогава ми кипна, сърдех се ден, но я обичах сърцето като ме тегли към нея една седмица е бая време, може би не те харесва.

-         Оле това е много гадно, на мен ще ме е срам да се появя пред приятелите на човека, не пък да правя такива сцени.

-         Казах ти, не си ревнива, просто си сладко пате, което се ядосва, че не му обръщат внимание и леко помръдва носле и се цупи, ама като има гушка всичко е наред нали ?

-         Ооооооооо да, даже на емоджи на моята зодия има прегръдка ? , как все се молим да ни гушкат.

-         С най-голямо удоволствие, ама другата година нали хаха

-         О да, тази година без разочарования, стига толкова.

-         Ще те чакам , когато тогава. Не бързаме нали ?

Всъщност по негово настояване, и докато гледах залеза тази нощ с едно съмързби круша , обичайното, в ръка, ще ви разкажа истории от частната ми практика.

Не знам как го разбират мъжете, когато момиче им дойде пред вратата и им кажа , хайде на масажче, ноооооооооо 8 от 10 да ги назовем грубо, мизерниците, бяха обвързани или семейни и се криеха от жените им.

Естествено, че ми е супер странно, защото даже по телефона им казах, че ни е проблем да ги масажирам или рехабилитирам пред жените им.

Отивам на адрес 1 – Йордан, плексит, масаж 30 мин.

Дава ми чехлите на съпругата му, обърнал е всичките им снимки, правя масажа , на спалнята им, където очевидно правят секс. Тръгвам си , опитва се да ме прегърне аз го отблъсквам и излизам. Пише ми , много си сладка искам пак. Докато бях там страх ли го беше какво му беше не знам не беше толкова смел , после изведнъж не знам какво му стана.

Адрес номер 2 – секси батко обвързан живее с приятелката му, но дебнем тя да не е там и да не разбере , че друго момиче е идвало.

По нищо не му личеше, че я обича , и дума не каза за нея , нито какво учи нито нищо, все едно съквартирантка , която го издържа.

Защо са толкова долни, да живеят с един човек, и да търсят разнообразие дори да е и един прост масаж? Защо се страхуват да кажат, че имат нужда от малко глезотийка. Кому е нужна тази драма? Така да нараняват половинката , докато тя работи, те в семейното ложе да крият какво правят.

И единият който попитах беше ми казал, тя има различни разбирания , но няма да й е зле някоя да я отмени за тези неща.

Хм , знам че сега отменя тази задача, друга може да отмени готвене и чистене , трета и креватните задължение. Тръгнал ли е мъж по кривия път , няма оправа.

Днес си поръчах червила на НЛ, като пристигнат те и изненадите ще направя кратко видео и ще опиша в постинг видяното. Благодаря , че отделихте време, отново да ме прочетете. Благодаря че пак сте тук, благодаря че останахте , а по-лесно е да си тръгнете. Лека нощ и сладки сънища, и в стил на ВВ … Не се отказвайте от нещо, за което мислите всеки ден.

-         Кое е най-милото нещо, което някой някога е правил за теб?

-         Казвал ми е, че ме обича .

А за вас , кое е най-милото нещо , което някой някога е правил ?

image

image






Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. themastermind - Здравейте, понеже се виждам в някои от въпросите...
12.04.2020 22:57
Реших да напиша и моята гледна точка:
1. Случвало ли ти се е да излизаш с приятелка , която ти се оплаква че не я харесват , и ти да и казваш че има много качества и все някой ще я хареса? И да си пишете по цял ден след като даже сте се и видели?
- С тази въпросна приятелка не си пишем по цял ден, но Злати има огромно въображение.
2. Какво мислиш за приятелки, които признават, че те харесват от години, а ти продължаваш да им пишеш ?
- Отговарям им, защото са се сетили да ми пишат нещо. Не виждам какъв е проблемът, че ме харесва някой.
3. Аа ясно, а толкова ли е гадно да питам къде ходи, какво прави , с коя излиза?
- Постоянното споменаване на приятелки и колежки, вместо приятели и колеги например, си е признак на ревност. Не смятам, че е на някому нужна. Голяма слабост.
4. Хаха , не съм питала за тоалетната, даже и какво яде не смея да питам, защото уж приятелките искат да ядат него. И това ли е ок ?
- Няма проблеми да отговарям за тоалетната и яденето, спокойно. А тези закачливи думи са нормални, когато идват от момичета от въпрос 2.
5. Ако се скараме и ти поискам 3 пъти извинение ще го приемеш ли ?
- Стикерите не са никакво извинение, със сигурност не от сърце.
6. Казах ти, не си ревнива, просто си сладко пате, което се ядосва, че не му обръщат внимание и леко помръдва носле и се цупи, ама като има гушка всичко е наред нали ?
- Колко сладко, всичко е наред да :* <3_<3
7. Кое е най-милото нещо, което някой някога е правил за теб?
- Пращали са ми писмо.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zdrachna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 109532
Постинги: 103
Коментари: 31
Гласове: 163
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031