Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.10.2020 20:20 - Майсторицата в Действие )))
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4426 Коментари: 20 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Започнах да правя баня за мои приятели от село. Изградих преградна стена, на по-късен етап ще монтирам вратата.

image



image


image

От миналата седмица съм в процес на лепене на плочки.  

image



image


image


image

Когато я приключа, ще я покажа в завършен вид. Става по-бавно, отколкото очаквах.







Гласувай:
14



1. lexparsy -    Така и подозирах аз. ., като те ...
23.10.2020 21:21
   Така и подозирах аз.., като те видях подпряна на онези торби цимент в по предишния постинг... :-)))
   И понеже ти завиждам, направо ти съпричувствам.... У от личен опит се притесних, дали преди плочките помисли за ел. инсталацията, тръбите и сифона... и дали нивелира водата към него или към някой друг ъгъл..  :-)))
   Уффф, няма да те мисля! Като приключиш, покажи да намерим кусурите.. защото ние само затова ставаме вече.. :-)))
    Да ти е спорна работата и с удоволствие както ти си знаеш
   ... а пък да ти споделя... Тука навсякъде взе Къде растат минзухари и ги снимах... и се чудя защо през есента вместо на пролет... Абе тя природата си знае... :-)))
   Лекс
цитирай
2. barin - Браво, Веси. Малко жени могат та...
23.10.2020 22:03
Браво, Веси. Малко жени могат такива работи.
Поздрави!
цитирай
3. getmans1 - Еей, направо Кольо Фчето във фуста ...
23.10.2020 22:32
Еей, направо Кольо Фчето във фуста си ... много се надявам това сравнение да не те обижда, заради фустата, де.
Браво и заради това, че го правиш за други хора ... ПОЗДРАВЛЕНИЯ И УСПЕХ...
цитирай
4. planinitenabulgaria - Ако решиш да правиш сводест /кемеров/ мост над рекичката в селото,
23.10.2020 23:25
мога много да помогна...със съвети.
цитирай
5. zax - Супер става. :)
24.10.2020 00:23
Супер става. :)
цитирай
6. vesever - Лексии, привет! За всичко съм ...
24.10.2020 09:11
Лексии, привет!
За всичко съм помислила, имаме инсталация и тръба със сифон, по него подравних нивото на пода, отливах бетон яко, ))
Това помещение е мазе, доста е голямо, преградих го на 2 части - едната част си остава мазе, другата ще стане на баня. Има и осветление, и всичко нужно. Душ и бойлер ще монтира един мой приятел от Търново - едната стена съм я оставила, след като вкара тръбите, ще я облепя и нея.
Много ти благодаря за съпричастността!
за минзухарите, има ги и при мен, светнали са в градинката ми. Има и есенни минзухари, все жълти. Пролетните, доколкото знам, са оранжеви или лилави...
Красота да има,
поздрави сърдечни от мен!
цитирай
7. vesever - Иване, благодаря ти! Вярно е, това ...
24.10.2020 09:13
Иване, благодаря ти! Вярно е, това се води мъжка работа, ала аз не приемам ограничения...

Поздравяи и от мен!
цитирай
8. vesever - Радо, сърдечно благодаря! Не ме ...
24.10.2020 09:16
Радо, сърдечно благодаря!
Не ме обижда, разбира се ))
Ами, тези мои приятели отдавна искаха да имат баня, но не им е възможно да си я направят сами, нито да платят на майстори...затова реших, че е крайно време аз да я направя..

Поздрави!
цитирай
9. vesever - Коста, благодаря ти! Ами, идеята ...
24.10.2020 09:18
Коста, благодаря ти!
Ами, идеята не е лоша. Имаме голям бетонен мост, който дели наше село от съседното, по него мост минават коли и автобуси,а под моста тече Янтра. Един декоративен каменене мост би бил прекрасна атракция..

Поздрави!
цитирай
10. vesever - Заксън, благодаря ти! Поздрави!
24.10.2020 09:20
Заксън, благодаря ти!
Поздрави!
цитирай
11. troia - Веси, браво на теб!
24.10.2020 17:55
Впечатлена съм. Имам чувството, че ти е мноого приятно и за теб не е само работа.
Успех!
И ще чакаме финалната снимка.:)
цитирай
12. zax - А тръбите и контакта, кога ще сла...
24.10.2020 20:42
А тръбите и контакта, кога ще слагаш.;)
цитирай
13. vesever - Кати, благодаря ти! Наистина ми е ...
24.10.2020 20:45
Кати, благодаря ти! Наистина ми е удоволствие и вдъхновение!

То при мен всичко е така ))
Надявам се скоро да приключа, макар че пак съм на море за някой и друг ден, да релаксирам....идната седмица ще приключа банята, види се краят ))

Прегръдки!
цитирай
14. vesever - Заксън, на едната стена, която не ...
24.10.2020 20:48
Заксън, на едната стена, която не съм облепила още. има активна тръба, по която тече водата към кухнята, от тази тръба един приятел ще изведе връзките за душа и бойлера. След това ще налепя плочките и на нея стена. Осветление и контакти има, помещението досега беше мазе...аз го преграждам на 2 части и от едната част правя баня, другата си остава мазе. Всичко съм намислила...
Всичко си има, само ръце трябват ')))
цитирай
15. leonleonovpom2 - Поздрави и от мене!
25.10.2020 18:46
Е, вече нищо не ме учудва!

Хубава вечер!
цитирай
16. tonsun - Ехаааааа! Адмирации за хъса и ум...
25.10.2020 20:37
Ехаааааа! Адмирации за хъса и уменията!:)
цитирай
17. vesever - Иване, благодаря ти )) Позд...
26.10.2020 15:24
Иване, благодаря ти ))

Поздрави и от мен!
цитирай
18. vesever - Дон Тонсън-Донсън, благодаря т...
26.10.2020 15:25
Дон Тонсън-Донсън, благодаря ти!
То без хъс накъде сме...пък уменията се придобиват, стига да имаме желание...

Поздрави!
цитирай
19. ckarlet - Веси, нямам думи. . . Направо не мога ...
28.10.2020 10:55
Веси, нямам думи... Направо не мога да повярвам, че има такива жени като теб... Шапка ти свалям... Аплодисменти!!!
цитирай
20. vesever - Скарлет, привет! Всичките ми ...
28.10.2020 18:00
Скарлет, привет!
Всичките ми бликзки и познати, които виждат делата ми, реагират така. И аз в началото се чувствах супер горда, че правя такива дейности. Ала на даден етап осъзнах, че това са нормалните неща от живота... и вече ги приемам като нещо нормално, дори като мое ежедневие. Харесва ми и мисля да продължавам, имам близки роднини, които също имат нужда от строителна помощ и ще им я окажа идния месец...

Прегръдки от мен и ти благодаря за милите думи!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4043159
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол