Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.10.2020 14:01 - Ретроградни глупости!
Автор: zdrachna Категория: Лични дневници   
Прочетен: 458 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ретрограден Меркурий било до рождения ми ден 3.11 , супер значи има време да ме тресне някоя светкавица, да ме блъсне кола , да ми опада косата и да умра.
Не вярвах в тези простотии, до вчера , 22 .10 , когато ме принудиха да напусна работа , за да не ми пишат в книжката уволнение. Естествено , след като говорих с леля ми , счетоводителката , разбрах че отново съм измамена. Та да.. ретрограден Меркурий в скорпион , цъфнала и вързала съм аз , че още гадости да ми се случват . Измамиха ме , за един масаж не ми платиха , от едно от местата дето ходих на интервю им звъннах вчера , казаха , че ще ми звъннат уви пак ме прецакаха.
Болна съм с пневмония и какво ако така продължават нещата и не си намеря бързо работа по време на пандемия, ще остана без квартира и без шансове за София. Прибирам се в моя град , уж за да си почина , както го планувах отпуск за рождения ми ден, а то какъв подарък си направих , а ?
ЧРД, на баба Злате, днес пораства.
Тръгвай си тъп Меркурий. Марш.
 



Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. barin - Здравей, zdrachna. Мисля, че пр...
23.10.2020 19:24
Здравей, zdrachna. Мисля, че прекаляватс тези ретроградни планети. Обикновено в такива случаи не се случва нищо лошо. Вярно е, че има вероятност да се случи, но се получава малко като лъжливото овчарче. Подобно нещо имаше и в няколкото случая, когато очакваха края на света. Чудно как на 10.10.2020 г. не обявиха никъде, че се очаква края на света.
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zdrachna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 110496
Постинги: 103
Коментари: 31
Гласове: 163
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930