Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.08.2021 10:01 - Хайде , хвани риба ако можеш
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 1513 Коментари: 6 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Появи се на доброволни начала инспектор на ЛРС. Хвърлиш ли кукичка и плувка, скача след тях. Отидеш ли на по плитко с ръце да ловиш, бута се в ръцете ти. Вържеш ли го за някое дърво, такава гюрултия вдига, че събира хора , които да гледат на теб , като на садист...

 image



Гласувай:
6



1. notfun - ....майсторска фотка...
06.08.2021 10:31

...в Пируетичен...палав...каданс....
и, нищо не разбрах, аз...?

...)))))
цитирай
2. notfun - ..венци, ставаш, все по-добър) но компанията,и за Пазара, не става?!!!
06.08.2021 10:46

44. vencivaleri1951 - Много ми е хубаво селото Юлке.
05.08 23:22
Особено късната пролет в любовния период на птиците-много славеи има.
Впрочем толкова много птици съм виждал и слушал в едно село от вашия край
край Шабла беше-Кърпец май, или нещо подобно. Като млад/гимназист/ коронният ми номер беше , като посъбера парички, да поканя някооя госпожица на морски уйкенд. Отивах в Доброславци и молех , някой колега на баща ми да ни хвърли до морето.
цитирай
3. notfun - ...не ,разбрах, къде е твоето село,
06.08.2021 10:56

...просто, се пошегувах вчера за..ръждата
/ нали и гошо,осмивахте, там
за Холандско..)

но този Район, за който споменаваш, е един от най романтичните
красиви, и Еко Природни красоти, насред България..
аз ,имах Къща там, 150 м2, с 5 дка на 2- 3 км от Фара..
но, след като се разболя..Валентин, нямах..Любовник, с който
да се крия там в Уикенда,а децата, бяха още в Гимназията..
ромите, оглозгват къде какво има....та..така...
продадох я на невероятна цена ...х0 000€
на едни романтици, немски пенсионери...
но, пак съм решила.да си намеря..наблизо..Камен Бряг,или
Дуранкулак, Шабла...

да видим ИТ Идиоти, накъде ще..ни набутат..
/затова пиша по полит въпроси..аз съм Българка, все пак )

цитирай
4. hloris - Какъв добър инспектор на ЛРС,Венци,
06.08.2021 11:27
твой ли е,и каква порода е?!

Доколкото си спомням твоите кучета не са от тази порода пуделчета...миличкото и то си търси повод да се разхлади,както и да си поиграе.
цитирай
5. vencivaleri1951 - Крапец
06.08.2021 11:34
беше селото,а блатото- Дуранкулашко. Госпожицата ми беше дружинна/студенка по история. Разви се и се хабилитира-професор е/ и все за битките ми говори, а мен не ми се слуша, флора, фауна - вълшебство. Пък и какво да слушам-руснаците там бой яли-не ми се слуша:)))
А мойто село е махала на калотина. Реката е Нишава, близо е и Трън с великолепната Ерма Двете реки , заедно с трета се събират в неописуемо ждрело в Сърбия. Впрочем много красиво е ждрелото и в Трън. Алеко е описал в пътепис този район-много е красив и населен с дивеч. За съжаление по красивата част остана в Сърбия като репарации за безумните ни войни в началото на миналия век.
А кучето е голдън-ретривър. Водни кучета. Селектирани са за лов на водни птици-носят ги от водата. Водят и слепи и ментално увредени-е за това имам две.
Като хвърлиш въдица, то скача, захапва плувка, влакно и мъкне на брега. Нали е тренирано да носи-хвърляш му топка, дърво-носи. Вкъщи мъкне какво ли не-най вече таралежи. В София без надзор не го оставям-мъкне гълъби. Тук на село бе домакнало и задушило петел на съседи. Иначе много добри и социални кучета, но от природата си не могат да избягат

notfun написа:

...просто, се пошегувах вчера за..ръждата
/ нали и гошо,осмивахте, там
за Холандско..)

но този Район, за който споменаваш, е един от най романтичните
красиви, и Еко Природни красоти, насред България..
аз ,имах Къща там, 150 м2, с 5 дка на 2- 3 км от Фара..
но, след като се разболя..Валентин, нямах..Любовник, с който
да се крия там в Уикенда,а децата, бяха още в Гимназията..
ромите, оглозгват къде какво има....та..така...
продадох я на невероятна цена ...х0 000€
на едни романтици, немски пенсионери...
но, пак съм решила.да си намеря..наблизо..Камен Бряг,или
Дуранкулак, Шабла...

да видим ИТ Идиоти, накъде ще..ни набутат..
/затова пиша по полит въпроси..аз съм Българка, все пак )


цитирай
6. vencivaleri1951 - Привет Хлорис, добре дошла
06.08.2021 12:07
Голдън ретривър-имам две дами. Тук не е въпрос само за охлаждане. Опитах се да наловя малко риба за една чорба, но това на снимката веднага скача и вади влакно и плувка на брега. Вързах го, но нямаш представа какво стана-все едно живо го дереш.
То е много упорито куче. Като го взех, беше месец и малко. Докарах го привечер, то навсякъде по мен ходи. Стана време за лягане и аз бях решил, че спалнята за него ще е табу. Оставих го пред вратата , а нея оставих с малък процеп да го чуя, ако нещо му стане-малко е, а и нов дом. вратата подпрях с кожен командировъчен куфар-готов за отпътуване-около 7,8 кг. Лягам и го чувам, че бута вратата. Сумтя, с извинение пуска газове, но след 30 минути горе долу бе отместило достатъчно куфара. Бе самото около половин кило. Влезе, видя , че не може да се качи на спалнята и легна върху единия ми чехъл по гръб и заспа като убита. Спа до сутринта непробудно.
На морето пуска внуците до кръста, съпругата до врата, мен до шамандурата. Някой наруши ли реда , идва при него или ,или вдига невъобразим шум на брега.Атракция е на плажа. Кучетата които са на село са каракачанки-те са сериозни кучета. Тях си виждала вероятно. Голдънката има и интересна случка с мъжката каракачанка. Измил съм колата, отворих салона да изсъхне и тя веднага се настани-бежов , кожен салон и тя с мокри и мръсни лапи. Тръгнах към нея , да получи заслуженото, а тя още един път прецапа през салона и избяга при мъжкаря в къщичката му. Онзи не знау какво да прави-Аз стопанинът , който го храни, води на доктор, или вика такъв, а тя дама търсеща подкрепа Кавалерът взе връх и той се понаежи, като приближих къщурката.
Наежи се, но бе объркан определено. Впрочем този голдън е моят, другият е на наш много близък, който почина:( Тя е друга бира и също чудесно куче. Добър ловец е. Тъгува за стопанина си , вече 5 година

hloris написа:
твой ли е,и каква порода е?!

Доколкото си спомням твоите кучета не са от тази порода пуделчета...миличкото и то си търси повод да се разхлади,както и да си поиграе.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5061383
Постинги: 1353
Коментари: 19563
Гласове: 5478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031