Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2014 09:26 - Механична обработка в авиокосмическата промишленост 2
Автор: metaloobrabotka Категория: Технологии   
Прочетен: 482 Коментари: 0 Гласове:
1



 

Cutting Tool Engineering, V.65, is.10 -13 (октoмври)

Yoders JТехнологичност при конструкция на детайли, с.66, 68-72, ил.3

Принципи при конструиране на детайли с помощта на програмен продукт, отчитащ технологията на механична обработка на детайли за аерокосмическата промишленост.

 

Fertigung 5 (май)-2013

Изготвяне на самолетни детайли, с.50-52, ил.7

Опитът на фирма Premium Aerotec при използване на лазерно устройство Leica-Absolute-Tracker AT901 от фирма Hexagon Metrology за корекция на работни главини на роботи, използвани при производството на детайли за фюзелажа на самолети от армирани полимерни въглеродни влакна.

 

Fertigung 7-8 (юли/август)-2013

Обработка на детайли за авиационната промишленостS52-S53, ил.3

Опитът на фирма Lufthansa Technik AERO Alzey при обработка на детайли от огнеупорна хромникелова стомана за самолети Boeing 747 с използване на дискови фрези М380 и циркулярни дискови фрези М328 от фирма Hartmetall-Werkzeugfabrik Paul Horn.

 

M+W 06 (август) 2013

Обработка на детайли за самолет, с.46-47, ил.4

Обработка на корпусни детайли и прорези на пръстенови канали в детайли на самолет Boeing 747 с помощта на дискови фрези с многостранни режещи пластини М 380 и фрези със сменяема твърдосплавна дискова режеща главина М 328 от фирма Horn.

 

MMS v.86 N 2 (юли) 2013

Korn D. Производство на аерокосмични детайли, с.24, 26, ил.3

Swiss Q.P. 2013

cke K. Пробиване на дълбоки отверстия, с.36-38, ил.6

Пробиване на дълбоки отверстия в детайли от екзотични материали за аерокосмическата и медицинска промишлености с изцялотвърдосплавни спирални свредла с диаметър от 0,5 до 10 мм от фирма Sphinx Werkzeuge AG и изцялотвърдосплавни свредла с диаметър от 1 мм с подачване на СОТ по вътрешни канали.

 

ETMM 6-13 (юнь)

Пластиковые детали самолёта, с.10, ил.1

Свыше 50% деталей самолёта Airbus A350 XWB изготавливаются из композиционных материалов.

 

W+B 7-8/13

Обработка без вибрации, с.44-45, ил.3.

Финна обработка на профилни лопатки на крилчатки на челни фрези и пробиване на отверстия с твърдосплавни свредла с диаметрър 0,05 мм практически без вибрации, чрез използване на инструментални патрони PG32 и PG10 и система powRgrip от фирма Rego-Fix AG.

 

W+B 10-13

Hermle WОбработка на самолетни детайли, c.12, 14-15, ил.5

Съвременна технология на шлайфане на детайли, например лопатки на турбини, шлайф машини със специални стискащи устройства за закрепване на обработваеми детайли от фирмата Haas schleifmaschinen, програмно осигуряване.

Конструкционни материали за авиацията, с.23, ил.1

Леки многослойни композиционни материали, армирани с въглеродни и стъкло влакна.

W+B 12-13

Clerico M. Пробиване на самолетни детайли, с.30-32, ил.3

Пробиване на детайли от слоисти композиционни материали, армирани въглеродни влакна с помощта на специални комбинирани инструменти (степенно свредло-зенкер) с режещи елементи от поликристални диаманти  от фирма Walter Deutschland.




Гласувай:
1
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: metaloobrabotka
Категория: Технологии
Прочетен: 686732
Постинги: 1624
Коментари: 217
Гласове: 348
Календар
«  Октомври, 2020  
ПВСЧПСН
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031