Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.06.2018 20:00 - От Перу, на 39 години...
Автор: metaloobrabotka Категория: Технологии   
Прочетен: 397 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Перу, 39 лет: «AЗ много съм чел за комунизма, Съветския Съюз, и ето ние се оказахме тук на световния шампионат, и ми стана интересно да се запозная с историята на града, да посетя мавзолея. Маркс и Ленин били създатели на коммунизма. Мой роднина е живял тук по време на Съветския Съюз, той разказва за страната, как са живели хората, как са си делили един с друг практически всичко. Всички били равни. Нямало нито богати, нито бедни. Разбире се че е имало проблеми, имало е положителни и отрицателни черти. Впрочем, у демокрацията ситуацията е същата».

Китай, 27 години: «Ленин — лидер на социалистите и исторически важна личност, затова аз дойдох тук за да го видя. Не мога да говоря за всички китайци, но мисля, че у нас има известна носталгия по Ленин сред старото поколение, а младото- малко знае за него».

Нидерландия, 25 години: «Аз дойдох да видя Ленин, защото съм чувал интересни неща за него. Той е много голяма фигура. Що се отнася до Съветския Съюз, аз мисля, че внего е имало и хубаво и лошо».

Великобритания, 24 години: «Ние със семейството решихме да посетим мавзолея. За историята на Русия Ленин, очевидно, сеявява знакова фигура. Той е направил много положително за страната».

Австралия, 39 години: «Ленин — суперчовек. И до днес много хора вярват на неговата идеология, която ной е отставил. Той успя да измени света, да измени историята. Русия — място, където се е строил комунизм, а той е бил лидер на партията на болшевиките. Аз съм слушал, че вътре се съхранява неговото тяло, и ми е интересно да го видя. Що се отнася до Съветския Съюз, то в него е имало и позитивни, и негативни черти. Но независимо от това аз ще кажа, че марксизма е най-добрата идеология от всички. Възможно е реализацията да е била невярна».

Перу, 26 години: «Ленин и много важна фигура в руската история, една от най- влиятелните. Освен това той е знаменит в целия свят. Видно е че руснаците много се гордеят съ своята история, аз мисля, че внашата страна трябва да постъпваме така».

Пуерто-Рико, 28 години: «Искам да разгледам Москва, всичко което тя може да предложи. Затова дойдох в мавзолея. Що се отнася до моето лично отношение към Ленин, то аз недостатъчно добре го познавам».

Уругвай, 25 години: «Ленин — крупен политик, който и искал да подобри живота в своята страна. Той е голям пример за хората. Съветският Съюз извършил благи постъпки и грешки, затова аз не мога да го нарека добър или лош, може би някъде в средата. Но независимо от това той донесе надежда за бъдещето за нещастните хора по времето на царизма».

Виетнам, 25 године: «На мен ми е много интересна историята на Русия и особенно съветския период, затова реших да посетя мавзолея. Аз се възхищавам от Ленин, той е голяма фигура, хората го уважават. Той е все още актуален, даже в западните страни. Съветският Съюз е имал и добри и лоше черти. Даже у КГБ е била положителна страна и отрицателна. Затова аз дойдох в Русия, за да я разбера, вместо да чета книги или западни СМИ».
Источник - rossaprimavera.ru/news/6a9c6852



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: metaloobrabotka
Категория: Технологии
Прочетен: 1659051
Постинги: 2347
Коментари: 323
Гласове: 465
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031