Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.08.2014 05:51 - Механична обработка в авиационната промишленост
Автор: metaloobrabotka Категория: Технологии   
Прочетен: 743 Коментари: 0 Гласове:
0



 

Fertigung 4-2014

Производство на турбинни лопатки, с.8-9, ил.2

Производство на турбинни лопатки и други профилни детайли по нова технология, разработена от фирмата Mashinenfabrik Berthold Hermle AG и включваща нанасяне на покритие от метален прах и следваща механична обработка по пет оси на обработващ център.

Обработка на турбинни корпуси, с.18, 21, ил.1

Обработка на парни турбинни корпуси с маса до 63 т, чрез поточно производство на предприя от фирмата Siemens AG Energy Sector с растановка на оборудването (фрези, стругове, въртящи се стругове) във форма на буква U.

Обработка на турбинни пръстени, с.42-44, ил.4

Опит на фирмата Rumpel Prдzisionstechnik по повишаване ефективността и стабилността при обработка с намаляващо време за обработка до 20% за сметка внедряване измервателна система ТС54-10 на фирмата Blum-Novotest.

Обработка на двигателни детайли, с.48-49, ил.4

Опит на фирмата Emag Holding при намаляване масата на детайли за двигатели на самолети и автомобили, чрез нови способи на обработка, включително лазерно заваряване и електрохимична обработка.

 

Fertigung 5-2014

Производство на лагерни пръстени, с.50-51, ил.3

Лагерни пръстени с маса от 20 до 60 кг от стомана S355 за газови турбини произвеждани с точност от 0,06 до 0,2 мм на предприятия от фирмата Berghoff с използване на машини DMC 340 FD на фирмата DMG Mori с маса 40 т, мощност 500 кВт и честота на въртене на шпиндела 12 000 мин-1.

 

M+W 10 (декември) 2013

Инновации в технологиите за обработка, чрез рязане, с.56-58, ил.3

Ново решение на проблема при обработка, чрез рязане в авиационната и автомобилна промишлености, свързани с охлаждащата система, гасене на вибрации, намаляване на акустическите емиссии, оптимизация на взаимовлиянието на компонентите в системата машина-инструмент-детайл.

Zelinski PОбработка на сложни детайли, с.92-98, ил.8

Опитът на фирмата Baklund R&D по повишаване ефективността при производствот на сложни детайли, например опори на спускаеми космически апарати, за сметка на предварително обемно моделиране на произвежданите детайли.

 

MMS v.86 N 3 (август) 2013

Danford M. Производство на детайли за аерокосмическата промишленост, с.90-95, ил.6

Опитът на фирмата Applied Engineering по организация на предприятия със затворен цикъл за комплексна обработка на детайли за авиакосмическата промишленост (от получаване на заявка до поставяне на партиите готовоа продукция в количества от 15 до 25 бройки), включваща седем поточни линий  от автоматични хоризонтални обработващи центрове.

 

MMS v.86 N 4 (ноември) 2013

Danford MОбработка на бутала, с.94-98, ил.4

Опитът на фирмата Vanderhorst Brothers по повишаване ефективността при обработката на бутала за аерокосмическата промишленост стстругарски обработващ център SL 40 на фирмата Samsung и намаляване на количества та операций от шест на две.

 

MMS v.86 N 10 (март) 2014

Korn DОбработка на турбинни лопатки, 26, 28, ил.3

Груба и финна електрохимична обработка, като алтернатива на фрезоване по пет оси, изпълнявани на машина PO 900 BF на фирмата Emag и осигуряваща грапавина на бработваните повърхности Ra = 0,05 мкм.

Korn D. Производство на големи детайли за аерокосмическата промишленост, с.82-87, ил.10

Опитът на фирмата Royal Engineering Composites по организиране на конкурентен способ за производство с използване на машини за комбинирана механична и хидроабразивна обработка и големи детайли с диаметър 3,6 м и дължина 9 м.

 

MWP –март 2014-04-19

Обработка на самолетни детайли с.38, 40, 42, 44, ил.8

Препоръки при избор на режещи инструменти и инструментални патрони, при подготовка на режещи върхове и избор на параметри на режещите части  на инструмента за ефективна обработка на детайли от труднообработваеми материали за авиационната промишленост.

Организация при производство на самолети, с.50-52, 54-56, ил.5

Металорежещи машини, режещи инструменти и технология на обработка при производството на новите самолети Boeing 787-8/

 

W+B 3-14

Обработка на детайли за аерокосмическата промишленост, с.14, ил.1

Обработка на детайли за авиационната промишленост, с.32-34, ил.2

Комбинирана обработка на различни точни детайли, включително струговане, фрезоване и пробиване на машини Monforts Werkzeugmaschinen.

 

W+B 4-14

Hagenlocher OОбработка на никелови сплави, с.36-38, ил.3

Опитът на фирмата Emag Gruppen-Vertriebsund Service по бърва, точна и безопасна обработка на детайли от никелова сплав за задвижване на самолет с използване на технология РЕСМ (прецизна електро-химична обработка) и съответстващо оборудване.

 




Гласувай:
0
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: metaloobrabotka
Категория: Технологии
Прочетен: 687743
Постинги: 1624
Коментари: 217
Гласове: 348
Календар
«  Октомври, 2020  
ПВСЧПСН
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031