Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.09.2014 14:12 - Обработка в автомобилната промишленост
Автор: metaloobrabotka Категория: Технологии   
Прочетен: 567 Коментари: 0 Гласове:
0



Dima 1-14

Обработка деталей автомобиля, с.34-35, ил.3

Опыт фирмы Motoren und Fahrzeugtechnik по уменьшению затрат на режущие инструменты на 70% и повышению надёжности обработки резанием за счёт применения торцовых фрез “HiPosTrio” фирмы Ingersoll.

 

Fertigung 4-2014

Обработка на прецизни детайли, с.32-33, 46-47, ил.8

Опитът на фирма Zeulenroda Prаzisions Maschinenbau по изготвяне на детайли за автомобилната промишленост с използване на стискащи устройства от фирма Rego-Fix AG за закрепване на обработваемите детайли.

Опитът на фирмы Wenz-Mechanik по повишаване ефективността и точността при обработка, чрез внедряване на промишлени роботи с пет работни оси от фирма Fanuc Deutschland и координатна измервателна машина с точност на измерване ±3 мкм.

Обработка на двигателни детайли, с.48-49, ил.4

Опитът на фирма Emag Holding по намаляване масата на детайлите за самолетни и автомобилни двигатели, чрез нови способи при обработка, включително лазерно заваряване и електрохимична обработка.

Повишаване ефективността при фрезоване, с.50-52. ил.3

Опитът на фирма Leiber по повишаване стабилността при фрезоване с изцялотвърдосплавни фрези с диаметър от 6 до 16 мм, чрез внедряване на охлаждаща система от фирма Pocolm Frustechnik.

 

Fertigung 5-2014

Производство на съединители, с.16-17, ил.3

Опитът на фирма AGCO при производството на корпуси за сеидинители за трактори с използване на херметични уплътнемия от шестчелюстни патрони с махало, като балансираща система Rota NCS от фирма Schunk.

Производство на автомобилни детайли, с.52-54, ил.4

Оптимизация по производство на точни детайли в предприятия от фирма BMW-Werkzeugbau с използване на обработващи центрове Mikron HPM 1350U от фирма GF Machining Solutions.

 

Fertigung 12-2013

Производство на спирачки, с.18-20, ил.5

Опитът на фирма EBCC Sp. z.o.o. по повишаване ефективността при масово производство на дискови колесни спирачни механизми, чрез използване на системи за организация на инструментални стопанства и инструментална екипировка от фирма Mapal.

 

Konstruktions praxis 6-13

Производство на трансмисионни детайли, с.30-31, ил.2

Детайли за трансмисии на автомобили от полимер Victrex-WG, включително зъбни колела и регулиращи шайби, позволяващи да се намали шума при работа на 50% и на 20% съкращаване на загуби от триене.

 

M+W 01 (февруари) 2014

Обработка на автомобилни детайли, с.28-31, ил.5

Опитът на фирма GA Automotive по точна и производителна обработка на детайли на многошпинделни автомати от фирма Schutte, снабдени с фрез главини от фирма Romai.

 

M+W 02 (март) 2014

Обработка на автомобилни детайли, с.52-54, ил.5

Автоматизация при  обработка на обработващ център, чрез внедряване на система за управление “Eco Tower 60” от фирма Lang Technik.

 

M+W 10 (декември) 2013

Инновации в технологиите при обработка, чрез рязане, с.56-58, ил.3

Ново решение на  проблема при обработка, чрез рязане в авиационната и автомобилна промишлености, свързани с охлаждащата система , гасенето на вибрации, намаляването на акустическите емиссии, оптимизация на взаимовлиянието на компонентите на системата машина-инструмент-детйал.

 

MMS v.86 N 6 (ноември) 2013

Производство на корпуси за главини, с.134, 136, 138, 140, 142, 144, ил.8

Опитът на фирма Kappius Components при производство на корпус за главини и водещото зъбно колело за верижното предаване на велосипеда, изпечени от композиционен материал с помощта на лазер с мощност 200 Вт на специална машина EOSINT M270 DMLS от фирма EOS.

 

MWP –март 2014-04-19

Производство на велосипедни рами, с.30, 32, 90, ил.5

Производство на велосипедни рами на лазерна установка АМ 250 от фирма Renishaw, Великобритания, с използване на лазер за разтапяне на изходната прахова суровина. Детайли със сложна форма се получават в процес на последователно нанасяне на слоевете  разтопен метал с дебелина от 20 до 100 мкм в съответствие с модела зададен от конструкторите с помощта на специално настолно устройство с монитор 3D printer, например Object30 Pro desktop 3D printer от фирма Stratasys.

 

MWP –май 2014

Производство на бутала, с.72, ил.4

Производство на бутала за двигатели на автомобили Renault V6 на производственни линии G9 с използване на лазерно контролно устройство LJ-G от фирма Keyence.

 

W+B 11-13

Haydn B. Шлайфане на двигателни валци, с.66-68, ил.3

Шлaйфане на  колянови, разпределителни валци и трансмисионни валци за автомобили с помощта на нови шлайф дискове Genis-CF от фирма Tyrolit Schleifmittelwerke Swarovski K.G. Валци от стомана 16MnCr5 с твърдост 63 HRC шлайфат се със скорост 120 м/с дискове 3M1S 400 х 25 х 126,9 мм.

 

Werkzeuge 12-2013

Производство на спирачки, с.18-20, ил.5

Опитът на фирма EBCC Sp. z.o.o. по повишаване ефективността на масовото производство на дискови колесни спирачни механизми, чрез използване на организационни системи на инструментално стопанство и инструментална екипировка от фирма Mapal.

 

W+B 1-2-14

Hobohm M. Обработка на автомобилни детайли, с.104-106, ил.5

Стругарска обработка на  закалени детайли с грапавина на обработваната повърхност Rz 1,5 мкм с помощта на инструментална екипировка от фирма Seco Tools, включващ корпус-държач с цилиндрична опашка и работна главина механически закрепена в главината с многостранни режещи пластини от КБН или твърда сплав.

 

W+B 3-14

Dann H. Обработка на корпусни детайли, с.44-46, ил.5

Опитът на фирма Niestroj по обработка на корпусни детайли за шаси и автомобилни трансмисии от чугун със сферичен графит с допуск 2 мкм на обработващи центрове от фирма Matsuura Machinery, включващи фрезоване и пробиване.

Jakob L. Обработка на големи автомобилни детайли, с.48-50, ил.5

Обработка на автомобилни детайли, включително фрезоване и пробиване на отвори с диаметър от 5 до 65 мм и  дълбочина до 2300 мм с използване на режещи инструменти и приспособления от фирма Fritzmeier Technologie и обработващ център от фирма Samag Saalfelder Werkzeugmaschinen с носеща способност на плота до 40 т и преместване по оси Х/У, съответно 3200/1650 мм.

Orset M. Обработка на цилиндрови блокглавини, с.88, 90, ил.3

Опитът на фирма PSA Peugeot-Citroлn по повишаване икономичността и съкращаване разхода на енергия, чрез обработка с минимално количество СОТ.

 

W+B 4-14

Damm H. Производство на блок картер, с.14-18, ил.5

Опитът на фирма Saarotec по повишаване икономичността и производителността, чрез създаване на участъци за автоматично сглобяване, очистка, измерване и изпитания с използване на два универсални обработващи центрове G550 от фирма Grob и промишлен робот за товароразтоварване.

Damm H. Обработка на детайли за спортни автомобили, с.20-23, ил.6

Производствен участък, включващ седем различни обработващи центрове от фирма Maschinenfabrik Berthold Hermle AG от C20 U до C50 U, за обработка на детайли от легирана стомана с якост от 980 до 1180 Н/мм2 и високояк алуминий.





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: metaloobrabotka
Категория: Технологии
Прочетен: 1645883
Постинги: 2311
Коментари: 321
Гласове: 464
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031